Nyt se kaks viikkoa on kulunut... Eli olis aika alottaa jonkinnäkönen dieetti/paasto. Vois tehdä niin et paastoas huomenna, ylihuomenna sit taas söis jotenkin tosi kevyesti. No, suunnittelen sen illal ku meen nukkumaan et miten viikkoni hoidan. Haluun saada kaiken ylimääräsen pois ennen luokkaretkeä ja varsinkin rippileiriä. Kesällä olis niin ihanaa olla tosi laiha, ja kulkee häpeilemättä bikineis. Yhtään häpeilemättä ! Sit mun pitäis värjätä mahollisimman pian hiukset... Mut ei niist tuu niin kivat ku haluaisin, meinaan en saa hiustenpidennyksii. Maistuis kyllä! Tänään oon vääntänyt kyl niin paljon kaikkee ette mitään rajaa. Varsinkin karkkii! Eli mun on pakko alottaa karkkilakko ja myös herkkulakko. Piilotan kaikki mun karkit mun silmist jonnekin laatikkoo ja en anna itteni langeta niihin. Karkki on mun pahin heikkous. Ja suklaa! Niihin tulee himo jos ottaa vähänkin ja varsinkin kun otan usein. Onneks en muuten ryyppää tai mitään nykyään, koska en nää siinä mitään järkeä täsä vaiheessa. Mulla on tärkeä harrastus, tulevaisuus ja koulu edessä plus haluan olla laiha. Viina sun muut alkoholijuomat sisältää niin paljon kaloreit ettei mitään rajaa. Ei paljoa mitkään "light" juomat lohduta. On se nii hupaisaa kattoo sivusta kun kaverit lihoaa vieressä kun lähtee melkein jokaikinen viikonloppu ryyppämään ja vetämään teinikännit. Siitähä on tullut ihan muoti :). Huomenna paljon liikuntaa koulus ja sit treenit illalla. Vois mennä viel lenkille treenien jälkeenkin. Tekis ihan hyvää meinaan käydä pitkästä aikaan kunnon juoksulenkillä. Alan käymään säännöllisesti, alkais kaloritkin sit ehkäpä karisemaan. Syytä olis! Kouluruokailuun en aio mennä viikkoon ainakaan, mut mun pitäis hoitaa se jotenkin ovelasti. koska en haluu et muut tajuaa et vältän taas kerran ruokailut. Sit meinaan alkaa uudestaan turhat epäilyt ja valitukset. Tai ei ne turhia oo, mut ei ne mua hetkauta, ärsyttää vaan. Tai no voisin mennä kouluruokailuun ja ottaa ihan vähän ruokaa lautaselle ja levitellä siinä sitä ja lähteä/ todeta ettei oo nälkä tai on huono olo. Pitäis päivitellä wannabethinin sivustojakin pitkäst aikaan, koska ne on aika tylsän näköset. Suntuubis ei oikeen saa mitään kivoi teemoi tai sellasia asetettu niihin sivuihin. Aloitin tekee freewebsiin, mut meni hermot ku ei ne päivittynyt kunnol ja ne on englanniks. Eli haluan tosi selkeet ohjeet enkä vaan ite kokeilla ja sitä myöten oppia. Rupean tekee läksyjä eli lopettelen tähän...