Tän viikon sisällä oon oksentanu kolme kertaa. Tahallaan. Mille linjalle oikeen oon menossa? Ihan hyvä kyllä, koska en yhtään oo hillinny mun syömisiä. Oi keskiviikko ja torstai oli ihanan vähäravinteisia päiviä, onneks. No mut tänään: ruokaa, karkkii, ruokaa, ruokaa, ruokaa, karkkii. Oon mössöttäny nii paljon ettei mitään rajaa.
No huomenna toivottavasti on rankka päivä... Lenkille en kyllä aio mennä, mut lihaskuntoo aion kyl tehdä.

Musta on tullut entistä pinnallisempi. Aika outoa. Ehkä ajattelen pinnallisen jollain tapaa väärin, mut näin mun mielestä on mennyt.

APUA! Oonko jotenkin läpinäkyvä mun halussa laihtua? Mulle on jo aika moni kommentoinu et "syö", "oot joku anorektikko" ! Sitten yks tyyppi on koko ajan et "mee hoitoo" ja "anoeme"  ja plaaah. Luulisi ihmisten ihailevan kun haluan laihtua. Oon tällainen ihrakasa meinaan. Haluan tän painon alle 42 kg ! Mut miten pystyn olemaan eros ruuasta? MITEN? Kirjotan käteen vaikka sitten että "älä syö", "läski" jne. Jos se auttaisi mua muistamaan välttää ruokaa. Tai no ainahan melkeenpä muistan etten saisi syödä, mutta syön silti. Mun pitäisi tatuoida mun maha ja reidet mun käsiin nii et muistaisin mitä mun pitää tosissaan tehdä.

No, hävitin mun punasen SH-rannekkeen. Eli sitä ei voi nyt pitää muistuttamassa. Enkä ole voinut koulussa pitää esillä kun se eräs tietää sen merkityksen. Tänäänkin se piikitteli et minkä värinen ranneke mulla taas olis. No eipähän ollut mitään. Sitten se myös siitä että "tänään on perjantai eli aamupalaks vettä ja päivällinen salaattia". Olisikin noin! Mutta eipähän ole. Sen henkilön kanssa menin ostaa karkkia ja söin melkein koko pussin ite. Ennen treenejä kun tulin kotiin, ryntäsin vessaan ja oksensin sen mitä kykenin. Eli ihan vähän.
Mutta en halua joutua oksentamisen linjalle, koska en saa silloin sitä kaikkea pois kropastani mitä haluan. Haluan tosissaan olla syömättä, syömättä ja syömättä. Se tuntuu inhottavalta, väsyttää, on veltto, paleltaa mut mitä en tekis täl hetkel et olisin laiha?

No pitääpi mennä koiran kanssa lenkille ja selvittelemään ajatuksia sekä huomisen päivän menoja. Sen jälkeen rupean pakkaamaan, meen suihkuun ja nukkumaan. Taisi venyä tää ilta liian pitkäks...

1435813.jpg