enpähän oo pitkiin aikoihin kirjottanu tänne. Nytpähän sit taas kirjotan :). On tosi kiva kuulla että jotkut tykkää jopa lukea näitä... En oo yhtään ottanut painonpudotusta nyt vähään aikaan tosissaan :/. Ärsyttää tosi paljon ! Eli sitä ei oo pudonnu yhtään. No, äsken samal ku kävin suihkussa, oksensin. Tiiän ettei niin todellakaa kannata tehdä, mut mua kadutti niiin paljon mun syömiset ettei mitään rajaa. Se oikeesti anto mul paremman fiiliksen. Pidän nyt taas tätä punaista ranneketta muistuttamassa mua, ettei tulis näitä katumuksia, vaan et pysyisin eros siitä ruoasta. Ens viikolla luokkaretkelle ja kuulin et laival kun mennään ni siel on kaks kertaa seisova pöytä. Mun luokkakaverit aika moni valittaa mun syömisistä ni tosi kiva juttu mennä sinne sitten. No yks pahin kommentoija puuttuu, koska ei tuu mukaan. Enköhän keksi jotain hyvää syytä. Esim että on huono olo tai heikottaa. Luulis sillon niiden antaa mun olla. Ihanaa meil on alkanut tosi rankat reenit ja tekee tosi hyvää! Ainoo et mulla loppuu täl menol energiat ja en jaksa :(. Eli mun pitää laskea tarkkaan et jaksan, mut et kumminkin kulutan.
   Taas yksi mun kaveri tietää mun sivuista wannabethinistä. Se on oikeastaan aika paljon kans samalla aatteella. Juteltiin tänään koulussa just kaikkia keinoja miten kuluttaa. Ajateltiin tehä keskeinen vihko johon lisäillään vinkkejä ja tietoja.
   Täs samalla kun oon koneella ni en istu vaan seison. Oon seisonut jo tosi pitkään ja jalkoja väsyttää, ihana tunne. Sit oon juonut litran kylmää vettä. Ehkä kykenen taas tähän. Toivon ainakin niin! Mut pakkohan mun on koska mun kaverikin on päättänyt onnistua tiputtaa painoa. Kummankaan meidän vanhemmist ei saa meidän jättää lihaa pois ruoasta. Ois ollu sillai ihan ok alottaa lakto-ovovegetarinen liha (ei mitään lihaa -kana, -kala, -punainen liha, mut maitotuotteet ja kananmuna). En vaan saa koska mulla ei kuulemma oo mitään syytä siihen. Tietäispä vaan kuinka hyvä syy onkin. Mut en aio kumminkaan syödä lihaa, muuta kun sen mikä on pakko.

   Ihmetyttää kuinka paljon ihmiset voi muuttua ja kuinka tyhmiä jotkut voi olla! Se jätkä johon luotin yli kaiken on täl hetkel mulle EPÄLUOTETTAVIN. Mut hei ei voi mitään, ite se sen aiheuttaa ja oikeastaan parempi vaan ettei olla puheväleissä.
   Oli menny vähän jälkee eron vetämää jotain muijaa. Että joo, tunteet loppu... Uus muija vaa kuviois. Ois sanonu suoraan ni oisin jättäny sen heti täysin rauhaa enkä ois antanu sen ees koskee muhun. Inhottaa. No ei se jätkä varmaan tiedä millanen se muija on. Luuli varmaan saaneensa sen neitsyyden, mut ehei, se olis menetetty jo sen muijan osalt moneen kertaan :).
   Tiedän, aika rajua tekstiä mut miten muutenkaan en osannut ilmaista ja halusinpahan vaan. Mutta lopettelen nyt et pääsen nukkumaan, koska huomenna aikainen herätys enkä halua nukkuu pommiin, niinkun tänää.