Kerrankin ku alko asiat hymyillä, nii tuli nii paska fiilis ettei mitää rajaa! Yks ainoo ihminen voi aiheuttaa sen... Se ketä joskus on ollu mulle kaikkein tärkeint jonka jälkeen se rikko mut. Mut välit alko sujuu, ja nyt tämmönen. En oo tainnut päästä täysin vieläkään yli... Miksei vois joskus olla kaikki asiat vaan hyvin? Miks aina pitää olla joku ongelma? IHAN AINA ! Mä en haluu mennä huomen kouluun ollenkaa, haluun vaan makaa kotona. Mut, mä joudun menee huomen koulun jälkeen viel fysioterapeutil. No saa sentään jotain muuta ajateltavaa, esimerkiks et on paikat aika paskana.

Mä teen ihan koko ajan jotain virheit. Haluisin vaa vajoo maan alle ja kuihtuu pois. Mitä mä tääl teen? Oon vaan haittana ja huolenaiheena muille... Tämmönen läski kusipää! Ja nytkään en voi laihduttaa täysin koska tulos tärkeit tapahtumii mis pitää olla paljon energiaa ja sitä ei pelkist hedelmist/vihanneksist saa. Eli siinäki asias kaikki on iha perseellää. Mut varsinki ihmissuhteis kauheit ongelmii. Haluun liikkuu iha muitte ihmiste kans, koska en siedä enää kattoo näit ihmisii. Oon ihan täynnä koko porukkaa. Kaikki puhuu paskaa toisistaa ja haluu toiste välit rikki, oli keino mikä tahansa. Ja mut ne on jo saanu nii täytee koko paskaa et ei mua pahemmi enää tarvi kattella. Tai sit tarvii ellen liiku jossain ihan muual ja ihan eri ihmisten kans. Jopa se luotettava tuntuu TOSI epäluotettavalt täl hetkel. Kenel hitto mä voin todellises elämäs enää avautuu? Jos kaikki kerran sanoo kaiken eteenpäin? Mist löytyy enää nykyään sellanen todellinen ystävä? Kaikist muodostuu maineen mukana vähitellen kusipäit ja mainettaa nostaakseen ja muiden mainet laskeaksee levittää paskaa ja salaisuuksii eteen päin, tai yrittää paskentaa muiden välejä keskenään jotta ite loistais kuningattarena. Voisin pitää jonkin kuukauden tosi matalaa profiilia ja sitten kun oon saanut itteni kasaan ja asiat sujuu ni en todellakaan aio pitää matalaa profiilii. Mut en myöskään olla mikään täys kusipää.

Noin kolmen viikon päästä alotan kunnon dieetin, tai jopa paaston. Kattoo nyt mikä silloin parhaiten sujuu. Haluun tosi nopeesti painon alas, koska se on nyt vähän kait noussut. En haluu mennä vaa'alle.

Treenaamaan ->