Ihanan vähäruokainen päivä ollu tänää <3. Join aamulla vaan nopeasti jääkahvin, en syönyt, koulussa, söin vaan muutaman haarukallisen perunasosetta ja muuta en olekaan syöny. Sitten tein joku puol tuntia koulun jälkeen lihaskuntoa ja sit oli 2 ja ½ tuntii kestäneet harkat. Voi olla et syön yhden myslipatukan etten oo ihan kuollu huomenna treeneis, koska aamul en syö enkä koulus. Se on sellanen fitness myslipatukka mikä sisältää 90 kcal.

Huomenna taas treeneihin, jeejee. Illalla vois mennä koiran kans kävelemään viel. Ois tänäänkin voinut, mut emmä sit. Tein aika ison vihreen tänään. Mulle se oli iso virhe, koska mun on vaikeempi päästä silloin yhdestä asiasta yli. Mut tavallaan hyödyin siitä. Mun vaan pitäis ensiks selvittää mun pää täysin jottai voin tehdä ihan rauhassa niin. Mut ei siitä enempää.
Mulla on aika kova nälkä... Pelottaa et retkahdan iltaa myöten taas ruokaan mut en saa. Korkeintaa näkkäriä voin syödä. Mut en saa sitäkään. Tä läski ei meinaan lähde millään!

Vois kattoo mitä painan. Iha varmasti enemmänku 52,5 kg, koska yhdes vaihees söin tositosi paljon!

Mut joo, meen tästä kattomaan mun pikkusiskon esitystä tv:stä !

1450707.jpg