Hyihyihyi miten paljon taaaas söin :/. Ihan liikaa. Oli vielä rankat treenit je meni aivan hukkaan. Söin roskaruokaa, hampurilaisen ja ranskalaisia. Sitten siihen päälle vielä paljon jäätelöä! Miksen voinut hillitä itseäni?? Eilenkin piti paastota, mutta sekin riistäytyi käsistä.
No, olin niin täynnä ruokaa että ällötti, jote päätin oksentaa. En paljoa pystynyt, koska en ole tottunut siihen ja en melkein ikinä tee niin. Se helpotti hieman oloa, mutta oisin halunnut kaiken ulos sisältäni. Aivan kaiken. En vain siinä kohtaa kyennyt. Nyt haluaisin, mutta iskä on liian kuuloetäisyydellä... Eli huomenna en syö mitään muuta kuin sen, minkä vanhemmat pakottaa. Pidän sh-ranneketta muistuttamassa minua. Huomenna pitäisi istua vielä jälki-istuntoa, mut siirrän sen varmaankin ens kertaan. En voi nyt sitä istua, koska on pitkään liikuntaa. Eli istun ens maanantaina. Toivottavasti en saa siitä lisää jälki-istuntoa, etten tule huomenna.

Ärsyttää, kuinka eräs ihminen yrittää piilovittuilla mulle. Ihan kuin en huomaisisi sitä, kuinka se haluaa tehdä minusta mustasukkaisen ja ärsyyntyneen.

Olen katsonut nyt monta päivää näitä thinspo videoita youtubessa ja ne oikeasti auttavat! Rakastan niitä <3.
Varsinkin ne couragen kappaleeseen tehdyt on mahtavia<3. Ja myös se minkä linkki löytyy sivuiltani on ihana. Eli wannabe :istä.

No, ajattelin mennä ajoissa nukkumaan että jaksaisin koittaa asettaa huomiseksi tekoripsiä. Haluan, vaikka minulla on aika pitkät ripset jo ennestään, mut haluan muuttaa tyyliä pikkuhiljaa...

1423238.jpg